السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة


اهلا بيكو اخواتى

انا كان عندى مشكلة زى اللى فى الصورة دى شوفوها






المهم اخواانى انا بحثت كتير كتير كتير وفى جميع المنتديات العربية




وكتير من المنتديات العربية ما لقيت حل اللى يقول احزف الباك ترالك


والتانى يقول اية انا عملت

انا عملت كل شئ مسخت الباك تراك وركبتة اتانى
مسحت برنامج vmware
وغيرتة
ونفس المشكلة

انا بلف فى اليوتيوب لقيت شرح تركى

انا مشيت وراة وانحلت مشكلتى بقست بنسخ وبلصق عادى وانقل ملفات عادى والحمد لله

المهم دة الشرخ طبقو علية وهيكون كل شئ تمام ان شاء الله

امشو معاة خظوة بخطوة

وخلوة hd


http://www.youtube.com/watch?v=fjKvkjtXN88





لما اكبر الباك تراك بعرض الشاشة كاملة يجى شريط المهام فى نصف الشاشة بس
والباقى فاضى

شوفو فى اول الفيديو دة لما هوة بيجى يكبر الشاشة بتلاقى شريط المهام
النصف بس كم الثانية 42


http://www.youtube.com/watch?v=jluNclKEUNw

شوفو من اول الثانية 42

لما بيجى يكبر الباك تراك بعرض الشاشة يجى شريط المهام اللى هوة
فى اسفل الشاشة بيكون واخد نصف الشاشة بس

اللى يعرف حل لدة يقول وجزاكم الله كل خير
والسلام عليكم